Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.anton skibums ultimata MSN-lista
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ski-Larry" data-source="post: 470387" data-attributes="member: 65233"><p>Tja alla rookie-bummare!</p><p></p><p>Jag har varit nere nu två säsonger i rad och jobbar på mailbox, St Antons inofficiella arbetsförmedling för skibums och åker ner igen den 23:e nov.</p><p>Jag svarar gärna på frågor om du har några. Men enklast är att hitta mig på facebook. Vi har en grupp som heter "St Anton Seasonairs 08/09" för alla säsongens bummare. Du kan även skicka ett mail till mig om du vill - här, mailen eller facebook.</p><p></p><p>Allmänna tips: jobb är enklast att hitta på plats mitten av nov - mitten av dec och vanligt är att man då även får boende. Vill man inte jobba finns det massa boende i Nasserein, Oberdorf, St Jakob, Gand eller Pettneu. Den som vill bo billigt och centralt första veckorna är det Genewein eller Tirolerfrieden som är bäst senare är det Gruber och Traxl som är billigast men ligger i Nasserein och St Jakob.</p><p></p><p>Har du fler frågor, hör av dig.</p><p></p><p>Victor Lerenius</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ski-Larry, post: 470387, member: 65233"] Tja alla rookie-bummare! Jag har varit nere nu två säsonger i rad och jobbar på mailbox, St Antons inofficiella arbetsförmedling för skibums och åker ner igen den 23:e nov. Jag svarar gärna på frågor om du har några. Men enklast är att hitta mig på facebook. Vi har en grupp som heter "St Anton Seasonairs 08/09" för alla säsongens bummare. Du kan även skicka ett mail till mig om du vill - här, mailen eller facebook. Allmänna tips: jobb är enklast att hitta på plats mitten av nov - mitten av dec och vanligt är att man då även får boende. Vill man inte jobba finns det massa boende i Nasserein, Oberdorf, St Jakob, Gand eller Pettneu. Den som vill bo billigt och centralt första veckorna är det Genewein eller Tirolerfrieden som är bäst senare är det Gruber och Traxl som är billigast men ligger i Nasserein och St Jakob. Har du fler frågor, hör av dig. Victor Lerenius [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.anton skibums ultimata MSN-lista
Tillbaka
Topp