Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton- & Stubenfrågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsse" data-source="post: 195298" data-attributes="member: 39353"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Tänkte höra mig för angående Stuben framför allt. Eftersom det är omöjligt att hitta boende i St anton så tänkte jag fokusera letandet på Stuben istället. Har redan läst lite om orten men har lite allmänna frågor:</p><p></p><p>Hur lång tid tar det att åka mellan St anton och Stuben med skidbussarna, och hur ofta, länge går dom på dagarna?</p><p></p><p>Liftkortet gäller gäller väl i båda orterna (+ någon ort till)</p><p></p><p>Finns det mycket lägenheter till uthyrning?</p><p></p><p>Hur är byn i allmänhet, prisnivå på mataffärerna och utelivet?</p><p></p><p>Brukar det finnas mycket bummare?</p><p></p><p>Skulle vara mycket glad om någon kunde svara på några av mina frågor, och ge ett allmänt omdömme hur det är att bo i Stuben och åka skidor i dom olika områdena.</p><p></p><p>//Larsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsse, post: 195298, member: 39353"] Tjenare! Tänkte höra mig för angående Stuben framför allt. Eftersom det är omöjligt att hitta boende i St anton så tänkte jag fokusera letandet på Stuben istället. Har redan läst lite om orten men har lite allmänna frågor: Hur lång tid tar det att åka mellan St anton och Stuben med skidbussarna, och hur ofta, länge går dom på dagarna? Liftkortet gäller gäller väl i båda orterna (+ någon ort till) Finns det mycket lägenheter till uthyrning? Hur är byn i allmänhet, prisnivå på mataffärerna och utelivet? Brukar det finnas mycket bummare? Skulle vara mycket glad om någon kunde svara på några av mina frågor, och ge ett allmänt omdömme hur det är att bo i Stuben och åka skidor i dom olika områdena. //Larsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton- & Stubenfrågor
Tillbaka
Topp