Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton- & Stubenfrågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="easyD" data-source="post: 195316" data-attributes="member: 50916"><p>Glöm att bo i stuben om du:</p><p>- vill slippa ha med dig bil</p><p>- vill handla mat</p><p>- vill undvika lappsjuka</p><p>- vill träffa bummare</p><p>- vill slippa bo på hotell</p><p></p><p>Hannes Schneider barnbarn driver dock ett mysigt hotell som man kan äta på. Det är trevligt.</p><p></p><p>Stuben ligger tillräckligt långt bort för att det ska vara jobbigt att använda buss.</p><p></p><p>Men ja, liftkortet gäller där. Och tur är det. För bra åkning finns det...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="easyD, post: 195316, member: 50916"] Glöm att bo i stuben om du: - vill slippa ha med dig bil - vill handla mat - vill undvika lappsjuka - vill träffa bummare - vill slippa bo på hotell Hannes Schneider barnbarn driver dock ett mysigt hotell som man kan äta på. Det är trevligt. Stuben ligger tillräckligt långt bort för att det ska vara jobbigt att använda buss. Men ja, liftkortet gäller där. Och tur är det. För bra åkning finns det... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton- & Stubenfrågor
Tillbaka
Topp