St. Anton v.10 (2-9 mars) Billigt boende (dela 2 rums lägenhet)

GV_SnowDude

Medlem
Hej Skid/snowboard vänner!

En kompis fick förhinder och fick avboka sin semester med kort varsel.

Jag har en lägenhet bokad i St.Anton. Erbjudandet gäller 1pers, jag kan kolla med hyresvärden om man kan vara 3pers totalt om ni är två.

Lägenhet på 49kvm, mycket bra standard enligt bilderna och bra recensioner av tidigare boende
2 sovrum, 1dubbelsäng i ett rum och bäddsoffa i det andra, med kök för matlagning
800m gångavstånd till närmaste skidlift - Nassereinbahn
Skidbuss-station utanför boendet

Skicka PM om du/ni är intresserad. Ni kommer inte kunna bo billigare under v.10. Kommer att vara billigare än vandrarhemmet i St.Anton som ligger längre bort. Inget krav på att bo där hela veckan, kortare tid är också OK, men föredrar hela hyresperioden.

Inget krav på att åka tillsammans. Jag åker själv bräda, vore trevligt att göra sköna carvingsvängar i pisterna eller åka pistnära-offpist med en likasinnade.

Mvh
GV

UPDATE!
Hyresvärden sa att 3:e personen måste betala extra. Jag har tillgång till lägenheten i vilket fall mellan 2-9 mars (2024) och är betald. Om du (endast en person) är nere i St.Anton och behöver boende hör av dig till mig på PM. Du betalar endast en symbolisk summa för boendet. Boendet heter Alta Riva och det är kul om man kan hjälpa en skidkompis i "nöd".

Mvh
GV

Tillbaka
Topp