Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton v.10 (2-9 mars) Billigt boende (dela 2 rums lägenhet)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GV_SnowDude" data-source="post: 1297392" data-attributes="member: 190049"><p>Hej Skid/snowboard vänner!</p><p></p><p>En kompis fick förhinder och fick avboka sin semester med kort varsel.</p><p></p><p>Jag har en lägenhet bokad i St.Anton. Erbjudandet gäller 1pers, jag kan kolla med hyresvärden om man kan vara 3pers totalt om ni är två.</p><p></p><p>Lägenhet på 49kvm, mycket bra standard enligt bilderna och bra recensioner av tidigare boende</p><p>2 sovrum, 1dubbelsäng i ett rum och bäddsoffa i det andra, med kök för matlagning</p><p>800m gångavstånd till närmaste skidlift - Nassereinbahn</p><p>Skidbuss-station utanför boendet</p><p></p><p>Skicka PM om du/ni är intresserad. Ni kommer inte kunna bo billigare under v.10. Kommer att vara billigare än vandrarhemmet i St.Anton som ligger längre bort. Inget krav på att bo där hela veckan, kortare tid är också OK, men föredrar hela hyresperioden.</p><p></p><p>Inget krav på att åka tillsammans. Jag åker själv bräda, vore trevligt att göra sköna carvingsvängar i pisterna eller åka pistnära-offpist med en likasinnade.</p><p></p><p>Mvh</p><p>GV</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GV_SnowDude, post: 1297392, member: 190049"] Hej Skid/snowboard vänner! En kompis fick förhinder och fick avboka sin semester med kort varsel. Jag har en lägenhet bokad i St.Anton. Erbjudandet gäller 1pers, jag kan kolla med hyresvärden om man kan vara 3pers totalt om ni är två. Lägenhet på 49kvm, mycket bra standard enligt bilderna och bra recensioner av tidigare boende 2 sovrum, 1dubbelsäng i ett rum och bäddsoffa i det andra, med kök för matlagning 800m gångavstånd till närmaste skidlift - Nassereinbahn Skidbuss-station utanför boendet Skicka PM om du/ni är intresserad. Ni kommer inte kunna bo billigare under v.10. Kommer att vara billigare än vandrarhemmet i St.Anton som ligger längre bort. Inget krav på att bo där hela veckan, kortare tid är också OK, men föredrar hela hyresperioden. Inget krav på att åka tillsammans. Jag åker själv bräda, vore trevligt att göra sköna carvingsvängar i pisterna eller åka pistnära-offpist med en likasinnade. Mvh GV [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton v.10 (2-9 mars) Billigt boende (dela 2 rums lägenhet)
Tillbaka
Topp