Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton V.4, 3 platser (KORT VARSEL) - Avbokat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xtrm" data-source="post: 598662" data-attributes="member: 100933"><p>Jag och tre polare har bokat en lägenhet för 6216kr. Mina polare har backat ur så jag är alltså ensam nu och lite desperat efter resesällskap. Om jag ska komma billigt undan vid avbokning måste jag avboka senast imorgon (11 dec). Min fråga är, finns det någon som är intresserad av att haka på, på så kort varsel?</p><p></p><p>Jag har planerat att åka med egen bil och från min startdestination (mellersta dalsland) blir transportkostnad sammanlagt 4000kr tur och retur. Vad som behövs ytterliggare om min bil blir färdmedel är dubbfria vinterdäck och snökedjor vilket det är lag på neråt, isf köper jag billiga begagnade. Borde landa på runt 1500kr (om ens det). Liftkort kostar för tidpunkten (sista veckan på lågsäsong) ca 2300kr om jag fattat rätt.</p><p></p><p>Pris per person landar alltså runt 5200-5300kr vilket jag anser är billigt?!</p><p></p><p>Uträkning</p><p>6216(lägenhet) + 4000(transport) + 1500(däck, snökedjor) = 11716kr</p><p>Ovan / 4pers = 2929kr/pers + 2300(liftkort) = 5229kr</p><p></p><p>Länk till lägenheten</p><p><a href="http://www.interhome.se/Hyra-semesterlagenhet-lagenhet/%C3%96sterrike/Tirol/Flirsch-Pettneu_St+Anton+am+Arlberg/AT6574.150.1/SV-SE.html?aCode=AT6574.150.1&lCode=SV-SE" target="_blank">http://www.interhome.se/Hyra-semesterlagenhet-lagenhet/Österrike/Tirol/Flirsch-Pettneu_St+Anton+am+Arlberg/AT6574.150.1/SV-SE.html?aCode=AT6574.150.1&lCode=SV-SE</a></p><p></p><p>Kommer hålla koll på tråden under hela kvällen och hela dagen imorgon...</p><p></p><p>EDIT: Lite mer specifikt...</p><p>Ankomstdatum: 23.01.2010</p><p>Avresedatum: 30.01.2010</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xtrm, post: 598662, member: 100933"] Jag och tre polare har bokat en lägenhet för 6216kr. Mina polare har backat ur så jag är alltså ensam nu och lite desperat efter resesällskap. Om jag ska komma billigt undan vid avbokning måste jag avboka senast imorgon (11 dec). Min fråga är, finns det någon som är intresserad av att haka på, på så kort varsel? Jag har planerat att åka med egen bil och från min startdestination (mellersta dalsland) blir transportkostnad sammanlagt 4000kr tur och retur. Vad som behövs ytterliggare om min bil blir färdmedel är dubbfria vinterdäck och snökedjor vilket det är lag på neråt, isf köper jag billiga begagnade. Borde landa på runt 1500kr (om ens det). Liftkort kostar för tidpunkten (sista veckan på lågsäsong) ca 2300kr om jag fattat rätt. Pris per person landar alltså runt 5200-5300kr vilket jag anser är billigt?! Uträkning 6216(lägenhet) + 4000(transport) + 1500(däck, snökedjor) = 11716kr Ovan / 4pers = 2929kr/pers + 2300(liftkort) = 5229kr Länk till lägenheten [URL]http://www.interhome.se/Hyra-semesterlagenhet-lagenhet/%C3%96sterrike/Tirol/Flirsch-Pettneu_St+Anton+am+Arlberg/AT6574.150.1/SV-SE.html?aCode=AT6574.150.1&lCode=SV-SE[/URL] Kommer hålla koll på tråden under hela kvällen och hela dagen imorgon... EDIT: Lite mer specifikt... Ankomstdatum: 23.01.2010 Avresedatum: 30.01.2010 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton V.4, 3 platser (KORT VARSEL) - Avbokat
Tillbaka
Topp