Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St.Anton vecka 10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joppz" data-source="post: 108839" data-attributes="member: 49055"><p>Tjenare!</p><p></p><p> Ska ner till St.Anton/Lech/arlberg området vecka 10. Jag åker dock med familjen som förövrigt inte är sugna på samma skidåkning som jag. Undrar helt enkelt om det är någon/några som kommer tillbringa tiden nere i alperna samtidigt och funderar på att pumpa lite lösnö.</p><p></p><p>Är sugen på lite riktigt fina offpist lines men vill inte åka själv på såna ställen. Så om någon har lust att ha mig med så kan ni höra av er! Antingen här på freeride eller ring min mobil den veckan: +46706964355</p><p></p><p>Vi syns i Österrike!</p><p></p><p>Mvh /Jonas Petersson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joppz, post: 108839, member: 49055"] Tjenare! Ska ner till St.Anton/Lech/arlberg området vecka 10. Jag åker dock med familjen som förövrigt inte är sugna på samma skidåkning som jag. Undrar helt enkelt om det är någon/några som kommer tillbringa tiden nere i alperna samtidigt och funderar på att pumpa lite lösnö. Är sugen på lite riktigt fina offpist lines men vill inte åka själv på såna ställen. Så om någon har lust att ha mig med så kan ni höra av er! Antingen här på freeride eller ring min mobil den veckan: +46706964355 Vi syns i Österrike! Mvh /Jonas Petersson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St.Anton vecka 10
Tillbaka
Topp