Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton - vi söker barnflicka!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rahldin" data-source="post: 381902" data-attributes="member: 57969"><p>Vi har två barn på 5 och 7 år. Två tjejer som är duktiga på skidor och väldigt snälla. Vi vill ha hjälp att passa dem mellan 3 och 6 timmar om dagen typ 5 dagar i veckan. Tider beror lite på, vi är flexibla. Vi kommer att vara i St Anton mellan 9 februari och 20 april. </p><p></p><p>Tänker oss en ansvarsfull, seriös, social tjej som gillarn barn. Vi erbjuder 10 EUR i timmen. Skicka gärna intresseanmälningar till mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rahldin, post: 381902, member: 57969"] Vi har två barn på 5 och 7 år. Två tjejer som är duktiga på skidor och väldigt snälla. Vi vill ha hjälp att passa dem mellan 3 och 6 timmar om dagen typ 5 dagar i veckan. Tider beror lite på, vi är flexibla. Vi kommer att vara i St Anton mellan 9 februari och 20 april. Tänker oss en ansvarsfull, seriös, social tjej som gillarn barn. Vi erbjuder 10 EUR i timmen. Skicka gärna intresseanmälningar till mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton - vi söker barnflicka!
Tillbaka
Topp