Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton - vi söker barnflicka!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SvenskTiger" data-source="post: 384130" data-attributes="member: 76449"><p>Hej</p><p></p><p>Jag åker till St Anton imorgon (tisdag) och ska vara där hela säsongen. Jag gillar barn och barn gillar ofta mig har jobbat lite grann som barnskötare men har mest hjälpt vänner och bekanta med deras barn. </p><p></p><p>Just nu kan ni nå mig på mitt svenska nummer 0730679560 och om ni är intresserade så kan jag skicka mitt österrikiska nummer så fort jag får det.</p><p></p><p>MVh Evelina Eriksson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SvenskTiger, post: 384130, member: 76449"] Hej Jag åker till St Anton imorgon (tisdag) och ska vara där hela säsongen. Jag gillar barn och barn gillar ofta mig har jobbat lite grann som barnskötare men har mest hjälpt vänner och bekanta med deras barn. Just nu kan ni nå mig på mitt svenska nummer 0730679560 och om ni är intresserade så kan jag skicka mitt österrikiska nummer så fort jag får det. MVh Evelina Eriksson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton - vi söker barnflicka!
Tillbaka
Topp