Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BloodshedFred" data-source="post: 54925" data-attributes="member: 34948"><p>Sök boende i Pettneu! Om ni inte har fixat nåt i anton när ni kommer ner, blir det jevvlitt svårt att hitta nåt där. Kolla hos Resi Jochum(haus Jochum). Där brukar bo många svenskar, men tanten e inte omöjlig. Var trevlig och tjata lite så kanske det går. Och för guds skull, glöm inte att registrera er! Gäller alla som ska bo i pettneu eller anton. Vi missade det för två år sen och fick sitta hos der polizei en hel dag och jiddra. 70 eurosar fick vi pröjsa per man.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BloodshedFred, post: 54925, member: 34948"] Sök boende i Pettneu! Om ni inte har fixat nåt i anton när ni kommer ner, blir det jevvlitt svårt att hitta nåt där. Kolla hos Resi Jochum(haus Jochum). Där brukar bo många svenskar, men tanten e inte omöjlig. Var trevlig och tjata lite så kanske det går. Och för guds skull, glöm inte att registrera er! Gäller alla som ska bo i pettneu eller anton. Vi missade det för två år sen och fick sitta hos der polizei en hel dag och jiddra. 70 eurosar fick vi pröjsa per man. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton
Tillbaka
Topp