Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BloodshedFred" data-source="post: 54927" data-attributes="member: 34948"><p>Dom har en sjuk lag i österrike som säger att alla utlänningar måste registrera var dom bor. Typ tre dar efter ankomst måste det var gjort. Det kostar ingenting, och ofta hjälper den du bor hos till med det praktiska. De har ofta anmälningsblanketter hemma. Har dom inte det får du göra det själv på "Gemeinde-Amt" i byn du bor. Glöm inte att omregistrera dig om du flyttar och att avregistrera dig när du drar hem. Annars kan det bli böter om du kommer tillbaka och registrerar dig på nytt. Vissa skiter i att registrera sig och blir alldrig upptäckta, men det kan ändå va bra att göra. låter kanske jevvlitt krångligt, men det e inte så dramatiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BloodshedFred, post: 54927, member: 34948"] Dom har en sjuk lag i österrike som säger att alla utlänningar måste registrera var dom bor. Typ tre dar efter ankomst måste det var gjort. Det kostar ingenting, och ofta hjälper den du bor hos till med det praktiska. De har ofta anmälningsblanketter hemma. Har dom inte det får du göra det själv på "Gemeinde-Amt" i byn du bor. Glöm inte att omregistrera dig om du flyttar och att avregistrera dig när du drar hem. Annars kan det bli böter om du kommer tillbaka och registrerar dig på nytt. Vissa skiter i att registrera sig och blir alldrig upptäckta, men det kan ändå va bra att göra. låter kanske jevvlitt krångligt, men det e inte så dramatiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton
Tillbaka
Topp