Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="miia" data-source="post: 60158" data-attributes="member: 14646"><p>Bra val!!! Jag har själv varit där tre säsonger - du kommer inte att bli besviken på stället!</p><p></p><p>Byns hemsida är: www.stantonamarlberg.com</p><p></p><p>Där finns telefon och mail till turistbyrån osv. Vad jag vet finns det ingen sida med samlade billiga boenden, det är bara att chansa och kontakta olika ställen. Men det är svårt att få boende för hela säsongen här hemifrån, det lättaste är faktiskt att chansa och åka ner. Inte många är villiga att hyra ut för hela säsongen heller. Du får vara beredd på att lägga ut mycket pengar då. </p><p></p><p>Lycka till!</p><p>/mia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miia, post: 60158, member: 14646"] Bra val!!! Jag har själv varit där tre säsonger - du kommer inte att bli besviken på stället! Byns hemsida är: www.stantonamarlberg.com Där finns telefon och mail till turistbyrån osv. Vad jag vet finns det ingen sida med samlade billiga boenden, det är bara att chansa och kontakta olika ställen. Men det är svårt att få boende för hela säsongen här hemifrån, det lättaste är faktiskt att chansa och åka ner. Inte många är villiga att hyra ut för hela säsongen heller. Du får vara beredd på att lägga ut mycket pengar då. Lycka till! /mia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Tillbaka
Topp