Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1320238" data-attributes="member: 144594"><p>Livigno har OS 2026 i bland annat snowboard i vinter så jag gissar att deras parker kommer att vara litet maffigare än vanligt den kommande vintern. Och det ligger högt så v 10 är inget problem, troligen mycket snö kvar även nere i byn vilket är mysigt. </p><p>Tycker att Livigno stämmer bra på era önskemål för den första alpresan. Enorma ytor med röda och rödsvarta pister med opistat däremellan. Trevlig by. </p><p></p><p>Sedan är det en smakfråga vad gäller charter och mindre kända orter etc, men för den första alpresan tänker jag att andra aspekter går före. De flesta här har nog gjort sina första alpresor till ”de stora” orterna. Men visst är det många svenskar som åker till Livigno - fast jag stör mig inte på det för egen del.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1320238, member: 144594"] Livigno har OS 2026 i bland annat snowboard i vinter så jag gissar att deras parker kommer att vara litet maffigare än vanligt den kommande vintern. Och det ligger högt så v 10 är inget problem, troligen mycket snö kvar även nere i byn vilket är mysigt. Tycker att Livigno stämmer bra på era önskemål för den första alpresan. Enorma ytor med röda och rödsvarta pister med opistat däremellan. Trevlig by. Sedan är det en smakfråga vad gäller charter och mindre kända orter etc, men för den första alpresan tänker jag att andra aspekter går före. De flesta här har nog gjort sina första alpresor till ”de stora” orterna. Men visst är det många svenskar som åker till Livigno - fast jag stör mig inte på det för egen del. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton
Tillbaka
Topp