Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1320269" data-attributes="member: 176039"><p>Tycker Anton sågas lite elakt här. Anton är populärt av en anledning och med de spex du anger säger jag bara åk! Har själv besökt 15-20 orter i alperna, främst i Frankrike o Italien, och storgillar åkningen i Anton. Återkommer gärna dit. Jag vet dock inget om parker. Om man inte räknar ucpa har jag/vi aldrig åkt charter utan alltid fixat ihop en egen resa och då blir de betydligt billigare vilket gör att man kan välja de dyrare orterna. Vi har åkt några resor till Schweiz både sommar som vinter o vi är vanliga medelklassdonare. Airbnb lägenhet o egen mat gör mycket likaså att man anpassar resdagarna efter billiga flyg. Ja o transferen givetvis med tåg/buss. Vågar påstå vår senaste Åre resa blev lika dyr som senaste frankrikeresan. Smidigare förstås att välja nån av de större arrangörerna och om man inte är van resenär kan det du vara smidigt de första gångerna, innan man lär sig systemet . Era ungar är ju så pass gamla att de inte är beroende av mat o sovklockan för att fungera så det talar ju även för att man kan knixa lite mer med resan. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1320269, member: 176039"] Tycker Anton sågas lite elakt här. Anton är populärt av en anledning och med de spex du anger säger jag bara åk! Har själv besökt 15-20 orter i alperna, främst i Frankrike o Italien, och storgillar åkningen i Anton. Återkommer gärna dit. Jag vet dock inget om parker. Om man inte räknar ucpa har jag/vi aldrig åkt charter utan alltid fixat ihop en egen resa och då blir de betydligt billigare vilket gör att man kan välja de dyrare orterna. Vi har åkt några resor till Schweiz både sommar som vinter o vi är vanliga medelklassdonare. Airbnb lägenhet o egen mat gör mycket likaså att man anpassar resdagarna efter billiga flyg. Ja o transferen givetvis med tåg/buss. Vågar påstå vår senaste Åre resa blev lika dyr som senaste frankrikeresan. Smidigare förstås att välja nån av de större arrangörerna och om man inte är van resenär kan det du vara smidigt de första gångerna, innan man lär sig systemet . Era ungar är ju så pass gamla att de inte är beroende av mat o sovklockan för att fungera så det talar ju även för att man kan knixa lite mer med resan. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton
Tillbaka
Topp