Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="extremegirl" data-source="post: 87259" data-attributes="member: 44454"><p>Hej! Tänkte också åka ner då. Om ni vill kan vi fixa en bil och bila ner tillsammans. Blir nog ganska billigt. Har kollat flyg priser och det är ganska dyrt att flyga fill Salzburg och Innsbruck som ligger närmast. Det är mycket billigare att flyga till Wien. Man kan ju alltid flyga dit och sedan ta sig vidare med hyrbil. Låter något intressant kan ni ju höra av er. Skicka gärna ett mail. Har själv ingen att åka med så det skulle vara kul med sällskap.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="extremegirl, post: 87259, member: 44454"] Hej! Tänkte också åka ner då. Om ni vill kan vi fixa en bil och bila ner tillsammans. Blir nog ganska billigt. Har kollat flyg priser och det är ganska dyrt att flyga fill Salzburg och Innsbruck som ligger närmast. Det är mycket billigare att flyga till Wien. Man kan ju alltid flyga dit och sedan ta sig vidare med hyrbil. Låter något intressant kan ni ju höra av er. Skicka gärna ett mail. Har själv ingen att åka med så det skulle vara kul med sällskap. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Tillbaka
Topp