Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henkovitsch" data-source="post: 88011" data-attributes="member: 41234"><p>Hello!</p><p></p><p>Nu tankte jag posta en tråd som aldrig blivit postad förut. *ironi*</p><p></p><p>-Var ska man bo och jobba i St. Anton?</p><p>-Vad kostar hyran i genomsnitt?</p><p>-Hur tar man sig billigast dit?</p><p>-Vad kostar liftkortet /säsong?</p><p></p><p>Jag och en polare tänkte dra ner i slutet av november eller början av december och köra säsongen ut. Är det nån som har samma planer som har boende ledigt så är det bara att höra av sig. = )</p><p></p><p>/Henke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henkovitsch, post: 88011, member: 41234"] Hello! Nu tankte jag posta en tråd som aldrig blivit postad förut. *ironi* -Var ska man bo och jobba i St. Anton? -Vad kostar hyran i genomsnitt? -Hur tar man sig billigast dit? -Vad kostar liftkortet /säsong? Jag och en polare tänkte dra ner i slutet av november eller början av december och köra säsongen ut. Är det nån som har samma planer som har boende ledigt så är det bara att höra av sig. = ) /Henke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton
Tillbaka
Topp