Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="macriLL" data-source="post: 126338" data-attributes="member: 46915"><p>Tja!! Sitter och funderar på vart i alperna man ska ta sig i vinter för sin första säsong. Kanske St Anton eller cham? Verkar ju vara dit de flesta åker.. Polarna som skulle med har annat för sig nu så det blir nog till att ta sig ner på egen hand! Åker antagligen ner i slutet på november och fixar det sig inte med jobb o boende innan så löser det sig nog där nere..! Någon annan i samma situation?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="macriLL, post: 126338, member: 46915"] Tja!! Sitter och funderar på vart i alperna man ska ta sig i vinter för sin första säsong. Kanske St Anton eller cham? Verkar ju vara dit de flesta åker.. Polarna som skulle med har annat för sig nu så det blir nog till att ta sig ner på egen hand! Åker antagligen ner i slutet på november och fixar det sig inte med jobb o boende innan så löser det sig nog där nere..! Någon annan i samma situation?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton?
Tillbaka
Topp