Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SluggoLugg" data-source="post: 126343" data-attributes="member: 52863"><p>Många hær verkar helt besatta av St. Anton. Fattar inte helt varfør... Verkar ha blivit nån slags statusgrej att "ha sæsongat i St. Anton".</p><p>Ska ge dig lite positivs och negativs om att sæsonga på stællet (Gjorde sæsong dær 04/05)</p><p></p><p>Pos: </p><p>-Relativt lætt att få jobb. De ær inte så noga med att man kan tyska. </p><p>-Bra offpist. Mycket fina offpistrepor.</p><p>-Billigt med sæsongskort. Billig alkohol och rætt billig mat. </p><p>-Trevlig by. Inte jættestor.</p><p>-Jobb inkluderar næstan alltid boende.</p><p></p><p>Neg:</p><p>-Alltfør mycket svenskar. </p><p>-Pisten suger och ær uppåkt efter 2 timmar.</p><p>-Många sæsongare som sætter spriten framfør åkning åker dit.</p><p>-Offpisten ær eftertraktad och uppåkt rætt snabbt. Det gæller att vara på rætt plats direkt efter dumpen.</p><p></p><p>Nu låter jag kanske væl skeptisk mot Anton, men så ær det inte. Jag trivdes vældigt bra dær, men skulle nog inte åka dit att sæsonga igen. Det ær liksom som att vara i Sverige...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SluggoLugg, post: 126343, member: 52863"] Många hær verkar helt besatta av St. Anton. Fattar inte helt varfør... Verkar ha blivit nån slags statusgrej att "ha sæsongat i St. Anton". Ska ge dig lite positivs och negativs om att sæsonga på stællet (Gjorde sæsong dær 04/05) Pos: -Relativt lætt att få jobb. De ær inte så noga med att man kan tyska. -Bra offpist. Mycket fina offpistrepor. -Billigt med sæsongskort. Billig alkohol och rætt billig mat. -Trevlig by. Inte jættestor. -Jobb inkluderar næstan alltid boende. Neg: -Alltfør mycket svenskar. -Pisten suger och ær uppåkt efter 2 timmar. -Många sæsongare som sætter spriten framfør åkning åker dit. -Offpisten ær eftertraktad och uppåkt rætt snabbt. Det gæller att vara på rætt plats direkt efter dumpen. Nu låter jag kanske væl skeptisk mot Anton, men så ær det inte. Jag trivdes vældigt bra dær, men skulle nog inte åka dit att sæsonga igen. Det ær liksom som att vara i Sverige... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton?
Tillbaka
Topp