Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ST Anton !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P3lle" data-source="post: 128541" data-attributes="member: 52482"><p>Men Tja, e en najs kille på 20 som ska ner med min polare till St anton, e bartender å tänkte jobba där nere lite.. Åker bräda. </p><p></p><p>Söker folk som man kan resa ner med eller bo ihop med!</p><p></p><p>Någon som har några hemsidor på boenden i ST Anton ?</p><p></p><p></p><p>(NÄR MAN SKA SÖKA LÄGENHET PÅ ST ANTONS HEMSIDA SÅ KOMMER DET JU BARA UPP LÄGENHTER SOM KOSTAR 50- 70 EUR / NATT ? FINNS DET INGA BILLIGARE?)</p><p></p><p></p><p>Hur ska ni ta er ner?</p><p></p><p>Buss eller tåg eller flyg?</p><p></p><p>Vilka resebyråer är det som gäller då?</p><p></p><p>Vet inte hur jag ska göra :S </p><p></p><p>Någon som man kan resa ner tillsammans med eller kan hjälpa till <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> ?? </p><p></p><p>TAck för svar !</p><p></p><p>vi ses i ANTON ! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> (hoppas jag :P )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P3lle, post: 128541, member: 52482"] Men Tja, e en najs kille på 20 som ska ner med min polare till St anton, e bartender å tänkte jobba där nere lite.. Åker bräda. Söker folk som man kan resa ner med eller bo ihop med! Någon som har några hemsidor på boenden i ST Anton ? (NÄR MAN SKA SÖKA LÄGENHET PÅ ST ANTONS HEMSIDA SÅ KOMMER DET JU BARA UPP LÄGENHTER SOM KOSTAR 50- 70 EUR / NATT ? FINNS DET INGA BILLIGARE?) Hur ska ni ta er ner? Buss eller tåg eller flyg? Vilka resebyråer är det som gäller då? Vet inte hur jag ska göra :S Någon som man kan resa ner tillsammans med eller kan hjälpa till :) ?? TAck för svar ! vi ses i ANTON ! ;) (hoppas jag :P ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ST Anton !
Tillbaka
Topp