Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Terje" data-source="post: 129848" data-attributes="member: 13447"><p>Är det någon som är sugen att hänga med till st. anton. Jag kan fixa jobb till han/hon som hänger med. I lönen ingår liftkort, mat (nästan all mat, tror jag betala 6 E i månaden för mat), boende och omkring 500 E i månaden. Jobbar gör man 3 dagar i veckan. Det är ett disk jobb. Boendet är ett rum med två sängar och dusch. Jobbet varar från december till april</p><p></p><p>Är det någon som är intreserad så skriv till mig Mrterje@beer.com. Det hade varit grymt om du har bil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Terje, post: 129848, member: 13447"] Är det någon som är sugen att hänga med till st. anton. Jag kan fixa jobb till han/hon som hänger med. I lönen ingår liftkort, mat (nästan all mat, tror jag betala 6 E i månaden för mat), boende och omkring 500 E i månaden. Jobbar gör man 3 dagar i veckan. Det är ett disk jobb. Boendet är ett rum med två sängar och dusch. Jobbet varar från december till april Är det någon som är intreserad så skriv till mig Mrterje@beer.com. Det hade varit grymt om du har bil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton
Tillbaka
Topp