Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st. anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="calleballe" data-source="post: 183068" data-attributes="member: 64544"><p>Hej!</p><p> jag ska dra ner til st. anton denna sänonger 06/07 och letar tips om boende och jobb. Jag har förstått att det går bra att fixa dessa grejerna när man kommer ner, men då måste man vara där tidigt. Jag siktar på början av december, är det bra eller kommer det vara mycket taget då? </p><p>Jag har även hört att lönen är riktigt dålig, men hur mycket måste man tjäna i timmen för att klara sig med boende, åkning och fest?? Alla svar är mycket välkommna!</p><p>Tack /Carl (darth_calle@hotmail.com)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="calleballe, post: 183068, member: 64544"] Hej! jag ska dra ner til st. anton denna sänonger 06/07 och letar tips om boende och jobb. Jag har förstått att det går bra att fixa dessa grejerna när man kommer ner, men då måste man vara där tidigt. Jag siktar på början av december, är det bra eller kommer det vara mycket taget då? Jag har även hört att lönen är riktigt dålig, men hur mycket måste man tjäna i timmen för att klara sig med boende, åkning och fest?? Alla svar är mycket välkommna! Tack /Carl (darth_calle@hotmail.com) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st. anton
Tillbaka
Topp