Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st.anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vild_Ranunkel" data-source="post: 205890" data-attributes="member: 31555"><p>Jag var i anton förra vintern med både LEAF och LemmeL. Precis som LEAF säger, det löser sig på plats. Kommer du till byn någon gång mitt på dagen finns gott om tid att hitta ett rum. Kanske inte billigast möjligt, men en sängplats för natten. Sen har du hela dagen efter det på dig att leta boende.</p><p></p><p>Jag och LemmeL kom ner vid sju på kvällen. Det blev lite panikartat, men vi hittade ett rum i alla fall. Han är inte så bitter som han låter det verka. Han är egentligen lika mysig som en nalle, i alla fall om han är lite på sniskan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vild_Ranunkel, post: 205890, member: 31555"] Jag var i anton förra vintern med både LEAF och LemmeL. Precis som LEAF säger, det löser sig på plats. Kommer du till byn någon gång mitt på dagen finns gott om tid att hitta ett rum. Kanske inte billigast möjligt, men en sängplats för natten. Sen har du hela dagen efter det på dig att leta boende. Jag och LemmeL kom ner vid sju på kvällen. Det blev lite panikartat, men vi hittade ett rum i alla fall. Han är inte så bitter som han låter det verka. Han är egentligen lika mysig som en nalle, i alla fall om han är lite på sniskan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st.anton?
Tillbaka
Topp