Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Colabusken" data-source="post: 277700" data-attributes="member: 64421"><p>Jag sitter här nere nu, jag och en polare kollade runt pa nätet efter lite barer, hotell, restauranger, kollade upp nummrena pa österrikiska gulasidorna och började ringa. Hade jobb (3 dagar/vecka, 500€ i lön) + boende + liftkort samt mat dom dagarna vi jobbar i mitteln pa december, bara att aka ner. Dock var tjänsten pa 6 dagar i veckan men i regel gar dom att dela pa 2 pers. Allt detta skötte vi ifran Sverige, som felicia86 sa sa om man ska ner här och söka jobb pa plats är det nog lättast i nov-dec. Men detta aret var det inte alls sa, har en del polare som akte ner här i nov-dec men som inte fick jobb förrens jan p.g.a snöbristen. Mitt tips är nog att försöka fixa vad du kan ifran sverige i god tid.</p><p></p><p>Önskar dig all lycka till, det är absolut värt allt meck kan jag säga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Colabusken, post: 277700, member: 64421"] Jag sitter här nere nu, jag och en polare kollade runt pa nätet efter lite barer, hotell, restauranger, kollade upp nummrena pa österrikiska gulasidorna och började ringa. Hade jobb (3 dagar/vecka, 500€ i lön) + boende + liftkort samt mat dom dagarna vi jobbar i mitteln pa december, bara att aka ner. Dock var tjänsten pa 6 dagar i veckan men i regel gar dom att dela pa 2 pers. Allt detta skötte vi ifran Sverige, som felicia86 sa sa om man ska ner här och söka jobb pa plats är det nog lättast i nov-dec. Men detta aret var det inte alls sa, har en del polare som akte ner här i nov-dec men som inte fick jobb förrens jan p.g.a snöbristen. Mitt tips är nog att försöka fixa vad du kan ifran sverige i god tid. Önskar dig all lycka till, det är absolut värt allt meck kan jag säga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton
Tillbaka
Topp