Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jennie_a" data-source="post: 348944" data-attributes="member: 65647"><p>hej jjag har lite frågor nu<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>* e det dyrt i st anton.</p><p>* vad kostar en lägenhet ca i mån</p><p>* hur fixar man jobb? (hemmifrån eller där nere)</p><p>* e det riskabelt att åka ner utan jobb och boende eller e det lätt att få?</p><p>* hur tar man sig ner (flyg buss???</p><p>* när åker dom flesta ner.</p><p></p><p>uppskattar alla svar jag kan få.... </p><p>//jennie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jennie_a, post: 348944, member: 65647"] hej jjag har lite frågor nu:) * e det dyrt i st anton. * vad kostar en lägenhet ca i mån * hur fixar man jobb? (hemmifrån eller där nere) * e det riskabelt att åka ner utan jobb och boende eller e det lätt att få? * hur tar man sig ner (flyg buss??? * när åker dom flesta ner. uppskattar alla svar jag kan få.... //jennie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton
Tillbaka
Topp