Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="towie" data-source="post: 349069" data-attributes="member: 76066"><p>Hej! Jag har inte svar på alla dina frågor eftersom jag aldrig varit där nere på egen hand, men vilket jag planerar nu att göra till vintern. Det jag vet är att det är rätt dyrt. dyrare än i Sverige. boende, beror helt på vart du bor. I dem närliggande små byarna är det billigare och du kan ta skidbussen olika tider på dygnet. Men om du är ute efter att träffa massa människor och festa så är det nog i St Anton du ska bo. Jag håller på och söker jobb där nere nu, då hittar jag lite olika hotell jag mailar till och frågar om de önskas städpersonal eller servitriser eller något liknande jobb. Men jag har hört talas om många som åker ned dit utan att söka jobb innan, att det är enklare. Får se hur det blir. Eftersom säsongen börjar någon gång i December(beroende på när snön kommer) så brukar många åka ned i slutet av november eller i början på December. Lycka till<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="towie, post: 349069, member: 76066"] Hej! Jag har inte svar på alla dina frågor eftersom jag aldrig varit där nere på egen hand, men vilket jag planerar nu att göra till vintern. Det jag vet är att det är rätt dyrt. dyrare än i Sverige. boende, beror helt på vart du bor. I dem närliggande små byarna är det billigare och du kan ta skidbussen olika tider på dygnet. Men om du är ute efter att träffa massa människor och festa så är det nog i St Anton du ska bo. Jag håller på och söker jobb där nere nu, då hittar jag lite olika hotell jag mailar till och frågar om de önskas städpersonal eller servitriser eller något liknande jobb. Men jag har hört talas om många som åker ned dit utan att söka jobb innan, att det är enklare. Får se hur det blir. Eftersom säsongen börjar någon gång i December(beroende på när snön kommer) så brukar många åka ned i slutet av november eller i början på December. Lycka till:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton
Tillbaka
Topp