St Anton

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 28743
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 28743

Guest
St Anton
Tjena!
Jag och en till två kompisar skall dra ner till St Anton i höst och slå ihjäl en vinter där.
Om det är någon som vet var man kan vända sig för bostads tipps m,m redan nu så skulle vi uppskatta det.

Vi har inget emot att dela bostad ihop med andra människor, så om det är nån som skall ner och behöver rumskompisar för att få ner hyran så är vi öppna för förslag!

Mig når ni på: snyggsacke@hotmail.com

Tack p.f.h.

St Anton
Avundas er!

Var själv nere förra vintern i St Anton. Helt underbart! Att bo med andra e inte så vanligt. Österrikarna e ganska kinkiga på det här med boende. Det ska vara tyst, städat och ensamt. Men det gör ju inte att man ska skippa stället. Boende brukar ibland ges med jobb. Men vill man inte jobba är det bara en sak som gäller. Åk ner tidigt (mitten av nov) och leta genom turist info och knacka dörr. Att försöka boka innan brukar bara resultera i höga hyror. Att bo på ett ställe hela vintern brukar också uppskattas och då kan man få ner hyran ännu lite. Vill ni bo central kan jag rekommendera att kolla in Jägerheim mitt emot Spar. Mannen som äger det är galen, men det ligger centralt och har låg hyra.
Åkningen i St Anton är underbar och jag kan bara hoppas på att ni får lite ner puder än vad vi fick.

//Anna

Tillbaka
Topp