Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 28743" data-source="post: 22379"><p>Hallo!</p><p>Jag (Sakarias) och min kompis Gustav skall åka nu på fredag til St Anton. Vi skall ta något form av lastfartyg till Travemunde i tyskland sn skall vi lifta med lastbilar ner till St Anton. (båten kostar oss ungefär 100kr)</p><p>Så vi skall försöka fixa bostad och jobb redan nu, får vi inget nu så drar vi vidare, kanske till de översvämningsdrabbade områdena, där behövs det mycket folk och där får man lätt ett jobb nu. Sen så åker vi väll tebax till St Anton när det börjar dra i hop sig. Men vi hoppas ju att vi kan stanna i St Anton med engång.</p><p></p><p>Det jag skulle komma till var i alla fall att vi skall försöka få en lägenhet där det rymms fler än två. Vi är mycket trevliga och snälla pojkar från Partille utanför GBG. (grymt roliga)</p><p>Om nu utfallet blir så gynsamt som vi hoppas så är tre tjejer från nordpolen varmt välkomna att bilda familj med oss. </p><p></p><p>Men jag kommer att fortsätt att bevaka denna sida och skriva då och då om hur det går för oss. Så håll ett öga på sidan så hör jag mig om hur det hela utvecklar sig!</p><p></p><p>Ha det gött! Sacke!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 28743, post: 22379"] Hallo! Jag (Sakarias) och min kompis Gustav skall åka nu på fredag til St Anton. Vi skall ta något form av lastfartyg till Travemunde i tyskland sn skall vi lifta med lastbilar ner till St Anton. (båten kostar oss ungefär 100kr) Så vi skall försöka fixa bostad och jobb redan nu, får vi inget nu så drar vi vidare, kanske till de översvämningsdrabbade områdena, där behövs det mycket folk och där får man lätt ett jobb nu. Sen så åker vi väll tebax till St Anton när det börjar dra i hop sig. Men vi hoppas ju att vi kan stanna i St Anton med engång. Det jag skulle komma till var i alla fall att vi skall försöka få en lägenhet där det rymms fler än två. Vi är mycket trevliga och snälla pojkar från Partille utanför GBG. (grymt roliga) Om nu utfallet blir så gynsamt som vi hoppas så är tre tjejer från nordpolen varmt välkomna att bilda familj med oss. Men jag kommer att fortsätt att bevaka denna sida och skriva då och då om hur det går för oss. Så håll ett öga på sidan så hör jag mig om hur det hela utvecklar sig! Ha det gött! Sacke! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Tillbaka
Topp