Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Antons skibums ultimata Facebookgrupp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rastapopulos" data-source="post: 478323" data-attributes="member: 88101"><p>Jag kopierar hela msn-konceptet rakt av och kör detsamma fast med en facebookgrupp! </p><p></p><p>Med forum och wall och allt det blir det lättare att skriva till många (har man t.ex. en fråga angående någon sak kan det ju bli rätt så segt att skriva o fråga alla på msn, då är det lättare att bara skriva i ett forum/på en wall på en facebookgrupp)</p><p></p><p>Men som jag skrev i msn-tråden, man kan ju köra upp en massiv msnlista också, det ena utesluter ju inte det andra.</p><p></p><p><strong>Freeridefolk i St Anton 2008/2009</strong> Bli gärna medlem, för så länge jag är ensam medlem i den så ger den ju inte så mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rastapopulos, post: 478323, member: 88101"] Jag kopierar hela msn-konceptet rakt av och kör detsamma fast med en facebookgrupp! Med forum och wall och allt det blir det lättare att skriva till många (har man t.ex. en fråga angående någon sak kan det ju bli rätt så segt att skriva o fråga alla på msn, då är det lättare att bara skriva i ett forum/på en wall på en facebookgrupp) Men som jag skrev i msn-tråden, man kan ju köra upp en massiv msnlista också, det ena utesluter ju inte det andra. [b]Freeridefolk i St Anton 2008/2009[/b] Bli gärna medlem, för så länge jag är ensam medlem i den så ger den ju inte så mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Antons skibums ultimata Facebookgrupp
Tillbaka
Topp