Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St antooooooon 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="USA21" data-source="post: 367187" data-attributes="member: 66379"><p>Hej hej...</p><p></p><p>Jag va i St anton 06/07 men vill dit one more time <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> tänkte köpa mig en bil och åka ner i November någon gång. </p><p>Jobb och boende fixar sig när man är där men jag har lite "kontakter" som ger bra jobb åt tjejer som har erfarenhet med barn <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Kul med sällskap i bilen å nice om man kan dela boende!!!</p><p>Det enda är att jag är rätt seriös med skid åkningen och super därför inte varje dag <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Cheers</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="USA21, post: 367187, member: 66379"] Hej hej... Jag va i St anton 06/07 men vill dit one more time :) tänkte köpa mig en bil och åka ner i November någon gång. Jobb och boende fixar sig när man är där men jag har lite "kontakter" som ger bra jobb åt tjejer som har erfarenhet med barn :) Kul med sällskap i bilen å nice om man kan dela boende!!! Det enda är att jag är rätt seriös med skid åkningen och super därför inte varje dag ;) Cheers [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St antooooooon 07/08
Tillbaka
Topp