Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St antooooooon 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 367296" data-attributes="member: 55515"><p>Hmm..- Västerås: Känner calle johansson ? Borde vara i din ålder <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Skoj med någon som åker ner för att åka framför fest <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> !</p><p></p><p>Blir plugg nu i 2 år på i-linjen här på linköping men sen kommer jag ner igen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> förra säsongen var rätt skoj :D !</p><p></p><p>Vänta nu... Var du där förra säsongen ?? Måste ha missat dig, hängde som sagt inte på funky varje kväll utan snarare vid liftöppning stuben, inte så crowded av svenskar där borta <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 367296, member: 55515"] Hmm..- Västerås: Känner calle johansson ? Borde vara i din ålder :) Skoj med någon som åker ner för att åka framför fest :) ! Blir plugg nu i 2 år på i-linjen här på linköping men sen kommer jag ner igen :) förra säsongen var rätt skoj :D ! Vänta nu... Var du där förra säsongen ?? Måste ha missat dig, hängde som sagt inte på funky varje kväll utan snarare vid liftöppning stuben, inte så crowded av svenskar där borta ;) ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St antooooooon 07/08
Tillbaka
Topp