Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st jacob- är det jättelångt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anden99" data-source="post: 126572" data-attributes="member: 12677"><p>Äh, det är inga som helst problem att bo i St. Jacob! Skidbussen går som sagt hela dagarna från tidigt på morgonen till en bit in på kvällen och skulle du/ni inte palla att gå (en promenad på 20-30 min) hem nattetid kostar taxi typ 10-15€. Ska man inte jobba är det nästan omöjligt att få ett vettigt boende till vettigt pris inne i St. Anton (om ni då inte är jävligt täta och har råd med hotell hela vintern...) så jag säger: kör på St. Jacob! Gand är byn efter St. Jacob och alltså lite längre bort. Dock ligger byarna "vägg-i-vägg" så någon större skillnad är det inte. En kompis till mig bodde sina 3 första säsonger i Gand och han klagade aldrig. Efterhand som säsongen fortplantar sig kommer du att lära känna folk som bor mer i närheten av centrum, så om det blivit väl hårt en kväll är det säkert inte svårt att hitta sovplats för några timmar. Sånt löser sig alltid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anden99, post: 126572, member: 12677"] Äh, det är inga som helst problem att bo i St. Jacob! Skidbussen går som sagt hela dagarna från tidigt på morgonen till en bit in på kvällen och skulle du/ni inte palla att gå (en promenad på 20-30 min) hem nattetid kostar taxi typ 10-15€. Ska man inte jobba är det nästan omöjligt att få ett vettigt boende till vettigt pris inne i St. Anton (om ni då inte är jävligt täta och har råd med hotell hela vintern...) så jag säger: kör på St. Jacob! Gand är byn efter St. Jacob och alltså lite längre bort. Dock ligger byarna "vägg-i-vägg" så någon större skillnad är det inte. En kompis till mig bodde sina 3 första säsonger i Gand och han klagade aldrig. Efterhand som säsongen fortplantar sig kommer du att lära känna folk som bor mer i närheten av centrum, så om det blivit väl hårt en kväll är det säkert inte svårt att hitta sovplats för några timmar. Sånt löser sig alltid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st jacob- är det jättelångt?
Tillbaka
Topp