Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st jacob- är det jättelångt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Megapolaren" data-source="post: 126573" data-attributes="member: 35684"><p>Jag bodde i Gand förra säsongen. Det är ju en bit från byn, men jag gick fram å tillbaka massor av gånger utan att må dåligt av det. Kanske att tårna var lite kalla när det var som allra kallast, men annars var det väl hur lugnt som helst.</p><p></p><p>Dessutom går det ju buss även på kvällen/natten (till kl 2), även om den kostar 3€ vägen. Och på dagen går ju skidbussen mest hela tiden.</p><p></p><p>//</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Megapolaren, post: 126573, member: 35684"] Jag bodde i Gand förra säsongen. Det är ju en bit från byn, men jag gick fram å tillbaka massor av gånger utan att må dåligt av det. Kanske att tårna var lite kalla när det var som allra kallast, men annars var det väl hur lugnt som helst. Dessutom går det ju buss även på kvällen/natten (till kl 2), även om den kostar 3€ vägen. Och på dagen går ju skidbussen mest hela tiden. // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st jacob- är det jättelångt?
Tillbaka
Topp