Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Jakob - Apartment Anita
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matterohmee" data-source="post: 235122" data-attributes="member: 66975"><p>Tja. Ska ner till Arlberg och bo apartment Anita nu i december. Hade du behövt hjälp av folk som vet var de ligger, har bott där osv. har blivit förvirrad av 10 olika kartor och folks historier om hur långt det är. st jakob är iofs ganska avlångt men fick uppfattningen om att de låg i den närmre delen mot st anton.</p><p></p><p>hade varit sjukt bra om någon kunde förklara en gång för alla hur de ligger till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matterohmee, post: 235122, member: 66975"] Tja. Ska ner till Arlberg och bo apartment Anita nu i december. Hade du behövt hjälp av folk som vet var de ligger, har bott där osv. har blivit förvirrad av 10 olika kartor och folks historier om hur långt det är. st jakob är iofs ganska avlångt men fick uppfattningen om att de låg i den närmre delen mot st anton. hade varit sjukt bra om någon kunde förklara en gång för alla hur de ligger till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Jakob - Apartment Anita
Tillbaka
Topp