Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Jakob - Apartment Anita
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bello" data-source="post: 235131" data-attributes="member: 33205"><p>om du menar hause anita så ligger i det typ i den mittersta delen, har varit på fest där några gånger förra säsongen...</p><p>det är ju iofs hyfsat långt om man ska gå till backen lr stan, men det är helt onödigt då det går hur mycket bussar som helst på dagen, på natten går det även en nattbuss om man inte pallar att casha taxi.</p><p></p><p>kommer förmodligen att bo där jag med hela april.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bello, post: 235131, member: 33205"] om du menar hause anita så ligger i det typ i den mittersta delen, har varit på fest där några gånger förra säsongen... det är ju iofs hyfsat långt om man ska gå till backen lr stan, men det är helt onödigt då det går hur mycket bussar som helst på dagen, på natten går det även en nattbuss om man inte pallar att casha taxi. kommer förmodligen att bo där jag med hela april. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Jakob - Apartment Anita
Tillbaka
Topp