Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Jakob - Apartment Anita
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matterohmee" data-source="post: 235568" data-attributes="member: 66975"><p>ja, dom kartor vi har kollat på har varit sjukt missvisande... sist jag var i st. anton så bodde jag 1 m ifrån nassereinbahn och det tod väl c a 10 minuter att gå från lägenheten till funky ungefär och enligt dessa kartor så ligger min gamla lägenhet närmre st. jakob än va de gör st. anton vilket gör att de inte kan ta mer än 20 min att gå från st. jakob till anton... har jag fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matterohmee, post: 235568, member: 66975"] ja, dom kartor vi har kollat på har varit sjukt missvisande... sist jag var i st. anton så bodde jag 1 m ifrån nassereinbahn och det tod väl c a 10 minuter att gå från lägenheten till funky ungefär och enligt dessa kartor så ligger min gamla lägenhet närmre st. jakob än va de gör st. anton vilket gör att de inte kan ta mer än 20 min att gå från st. jakob till anton... har jag fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Jakob - Apartment Anita
Tillbaka
Topp