Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Johann?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="paulFrank" data-source="post: 214522" data-attributes="member: 67277"><p>Hejsan.</p><p></p><p>Jag och min polare ska för första gången sticka iväg på egen hand. Vi valde St Johann, dels för att vi hittade ett billigt helpenisons hotell där men också för att det är en del av ett stort skidsystem. Amadé Skiwelt. Eftersom liftsystemet är så stort undrar jag om det är någon som har varit i dessa krokar tidigare och som skulle kunna tipsa om någon skön backe eller härlig offpist? Finns det någon park i närheten osv. </p><p></p><p>Tack på förhand</p><p></p><p>//Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="paulFrank, post: 214522, member: 67277"] Hejsan. Jag och min polare ska för första gången sticka iväg på egen hand. Vi valde St Johann, dels för att vi hittade ett billigt helpenisons hotell där men också för att det är en del av ett stort skidsystem. Amadé Skiwelt. Eftersom liftsystemet är så stort undrar jag om det är någon som har varit i dessa krokar tidigare och som skulle kunna tipsa om någon skön backe eller härlig offpist? Finns det någon park i närheten osv. Tack på förhand //Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Johann?
Tillbaka
Topp