Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Moritz 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olangu" data-source="post: 471750" data-attributes="member: 71311"><p>Tjo!</p><p></p><p>Jag och en polare kommer med största sannolikhet dra ner till Moritz i början februari och stanna hela mars ut.</p><p></p><p>Om någon eventuellt kan avvara två sovplatser i något bum-hål till rätt pris så vore det underbart. Eller bara någon som är sugen på att dra några fina offpiståk...</p><p></p><p>Jag går att nå här på freeride, eller på msn olangu@hotmail.com.</p><p></p><p>Hör gärna av er.</p><p></p><p>-Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olangu, post: 471750, member: 71311"] Tjo! Jag och en polare kommer med största sannolikhet dra ner till Moritz i början februari och stanna hela mars ut. Om någon eventuellt kan avvara två sovplatser i något bum-hål till rätt pris så vore det underbart. Eller bara någon som är sugen på att dra några fina offpiståk... Jag går att nå här på freeride, eller på msn olangu@hotmail.com. Hör gärna av er. -Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Moritz 08/09
Tillbaka
Topp