stadium borlänge

mans1

Medlem
stadium borlänge
Hej! är det någon som vet om stadium i borlänge har fått in nya salomon 1080 pjäxorna eller nya spk? om inte, när kommer dom att få in dem?jag har mailat men dom svarar inte.

stadium borlänge
Jag beställde SPK från Team Sportia. Och till mig sa dom att ALLA spk var slutsålda och att det inte gick att gör mer. deras kontakt (eller vad det heter) på salomon hade sagt att alla spk var slutsålda i våras och att dom itne gick att få tag i, om inte begagnat.
Men Stadium kan ju ha köpt upp några när dom fanns å få tag i, vad vet jag ..

stadium borlänge
ja men om du nu har så nära till både telefonen och butiken så är mitt tips att du antingen går till telefonen o ringer dit eller så åker du dit o kollar!?

stadium borlänge
Hej alla killar som undara om saker fins här eller där... Så upplysnings vis har alla butiker i sverige
får och med den 26/10/2006 förbud mot att ha fast telefon eller någon som helst högteknologisk
kontakt med ovärlden. Så således om ni undrar om vara är hemma ber jag på svenkföretgsamhets
vägnar att ni skickar ett brev till post och telestyrelsen med eran för frågan. Om detta brev mot alll
förmodan skulle komma fram får jag be er vända er till närmaste butik. Vars adress eller nummer
lättast erfars från www.hitta.se eller www.eniro.se om inget av detta hjälper och i absoluta nöd fall
får man skriva på Freerides forum men ni ska då vara medvetna om att ni utför ett lagbrott enligt 34
kaptilet § 666.
Mvh Kalle

Senast ändrad:
stadium borlänge
mans1 sa:
Hej! är det någon som vet om stadium i borlänge har fått in nya salomon 1080 pjäxorna eller nya spk? om inte, när kommer dom att få in dem?jag har mailat men dom svarar inte.
Vet att Salomon har leveransproblem med i alla fall vissa varor, inte säkert att dom kommer alls...

kanske inte gäller pjäxorna...

bllablabla, dags å sussa...

Tillbaka
Topp