Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Stadium Winter Jam och klagomål på allt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 221705"><p>Oj vad alla kan reta sig på att man tycker till då. </p><p></p><p>MS_Truespin: Ja det är jättetråkigt att alla gör samma trick hela tiden. Men nu var det så tävlingsupplägget var så det är bara att acceptera. Kanske mårdhagen ändrar på det till nästa år.</p><p></p><p>Mackan89:Ja det är ett fritt land och då får även jag skriva vad jag tycker eller hur och det har jag ju gjort här.</p><p></p><p>Rooz: Har du samma skills som dom som tävlade? Varför är du då inte uppe på samma nivå som dom då?</p><p></p><p>Och allt jag har skrivit är ju mina åsikter. Och detär så klart att alla får skriva vad dom vill och tycka vad dom vill. Det är ju därför det finns ett forum och det är därför jag har skrivit detta inlägget. </p><p></p><p>Och jag tycker fortfarande att man kanske ska sluta gnälla på åkarna när de kör för att vinna, Sen kan man kanske börja fundera på om tävlingen var idealiskt upplagd för publiken. Jag tycker inte den var det. Förmodligen så blir det mer variation i kväll på snowboard tävlingen än 2-4 olika trick får vi hoppas.</p><p></p><p>//Hasse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 221705"] Oj vad alla kan reta sig på att man tycker till då. MS_Truespin: Ja det är jättetråkigt att alla gör samma trick hela tiden. Men nu var det så tävlingsupplägget var så det är bara att acceptera. Kanske mårdhagen ändrar på det till nästa år. Mackan89:Ja det är ett fritt land och då får även jag skriva vad jag tycker eller hur och det har jag ju gjort här. Rooz: Har du samma skills som dom som tävlade? Varför är du då inte uppe på samma nivå som dom då? Och allt jag har skrivit är ju mina åsikter. Och detär så klart att alla får skriva vad dom vill och tycka vad dom vill. Det är ju därför det finns ett forum och det är därför jag har skrivit detta inlägget. Och jag tycker fortfarande att man kanske ska sluta gnälla på åkarna när de kör för att vinna, Sen kan man kanske börja fundera på om tävlingen var idealiskt upplagd för publiken. Jag tycker inte den var det. Förmodligen så blir det mer variation i kväll på snowboard tävlingen än 2-4 olika trick får vi hoppas. //Hasse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Stadium Winter Jam och klagomål på allt!
Tillbaka
Topp