Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Stadium Winter Jam och klagomål på allt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 222872"><p>"Varför gnäller alla på Jon och på alla som gjorde 1080? "</p><p>Fel hasse. Jag gnäller på jon, och jon gnäller på 1080.</p><p></p><p></p><p>Jon snackar om variation. 3 stycken kangaroo i jon olsson invitational. har typ sett att han gjorde 4 kangaroo nu i stockholm lr nåt runt den siffran. Jon ältar ju sönder den där jäävla kangaroon jag e less på den redan,</p><p></p><p>För det andra hette tävlingen king of style. men kör med lite style då. som cederholm säger om favre hade vart där hade han sängt en stor sw cork 7 så. det hade vart STYLE!</p><p></p><p></p><p>näe jon. Jag bryr mig inte ärligt talat om du drog 1080 för 7 år sedan och tycker att det är utjatat, för du drog kangaroo för ett havårsen och du har tjatat ut det själv. </p><p>variera dina trick du med isåfall. </p><p></p><p>(jag har sett alla klip på filmer efter tv sändningen frö jag missade den så om jon gjorde nå annat änn kangaroo kan ni säga det för ja har då inte sett de)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 222872"] "Varför gnäller alla på Jon och på alla som gjorde 1080? " Fel hasse. Jag gnäller på jon, och jon gnäller på 1080. Jon snackar om variation. 3 stycken kangaroo i jon olsson invitational. har typ sett att han gjorde 4 kangaroo nu i stockholm lr nåt runt den siffran. Jon ältar ju sönder den där jäävla kangaroon jag e less på den redan, För det andra hette tävlingen king of style. men kör med lite style då. som cederholm säger om favre hade vart där hade han sängt en stor sw cork 7 så. det hade vart STYLE! näe jon. Jag bryr mig inte ärligt talat om du drog 1080 för 7 år sedan och tycker att det är utjatat, för du drog kangaroo för ett havårsen och du har tjatat ut det själv. variera dina trick du med isåfall. (jag har sett alla klip på filmer efter tv sändningen frö jag missade den så om jon gjorde nå annat änn kangaroo kan ni säga det för ja har då inte sett de) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Stadium Winter Jam och klagomål på allt!
Tillbaka
Topp