Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 591913" data-attributes="member: 98886"><p>Tusen tack för informationen.</p><p>Jag själv ska dela boende med någon så jag hoppas att jag inte hamnar med en kleptoman lr nått liknande nån glad sjukt prat glad som jag själv och inte har nått emot att jag kopplar in en tv så jag kan spela på mitt ps3 utan att behöva oroa mig att någon kanske vill kolla på tv.</p><p>Så att jag inte har några kanaler på rummet är helt okej.</p><p>Jag hoppas bara verkligen jag hamnar med någon som inte kommer gnälla på mig hela tiden.</p><p>Men om det nu visar sig att man inte kommer överens med sin rumskompis alls hur ska man gå till vägen för att lösa problemet? </p><p>Man ska ju ändå bo rätt tight med personen ett bra tag. Men förhoppnings vis så behöver jag inte ens tänka på det, min rumskopis kommer säkert bli as bra.</p><p>Hur mycket folk brukar det vara där?</p><p>Och hur är det runt jul?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 591913, member: 98886"] Tusen tack för informationen. Jag själv ska dela boende med någon så jag hoppas att jag inte hamnar med en kleptoman lr nått liknande nån glad sjukt prat glad som jag själv och inte har nått emot att jag kopplar in en tv så jag kan spela på mitt ps3 utan att behöva oroa mig att någon kanske vill kolla på tv. Så att jag inte har några kanaler på rummet är helt okej. Jag hoppas bara verkligen jag hamnar med någon som inte kommer gnälla på mig hela tiden. Men om det nu visar sig att man inte kommer överens med sin rumskompis alls hur ska man gå till vägen för att lösa problemet? Man ska ju ändå bo rätt tight med personen ett bra tag. Men förhoppnings vis så behöver jag inte ens tänka på det, min rumskopis kommer säkert bli as bra. Hur mycket folk brukar det vara där? Och hur är det runt jul? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Tillbaka
Topp