Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 592043" data-attributes="member: 98886"><p>Hoppas att allt bara blir bättre och att inget blir sämre då.</p><p>Men försök få med dig en tv istället för din ps2 så kan vi kanske vara grannar eller nått så slipper jag va på jakt efter en fet-tv =P</p><p>Hehe skönt att folk tycker det blev intressant än att börja klaga för mycket folk klagar bara för att dom inte har nått vettigare att komma med sånt är väldigt synd.</p><p>Han hus tomten värkar som en skön lirare han ser nog trött ut för att det är en massa folk som e på han när han bara vill chilla och göra allt i hans takt. </p><p>Jag ser riktigt fram emot staff hottel tiden så som ni berättar det värkar det as nice.</p><p>Sen undrade jag om frugan kommer upp på jul e det okej om hon delar säng med mig i några dar räcker det om jag tar det med min rums kompis eller måste jag ta och fråga ledningen på staff om det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 592043, member: 98886"] Hoppas att allt bara blir bättre och att inget blir sämre då. Men försök få med dig en tv istället för din ps2 så kan vi kanske vara grannar eller nått så slipper jag va på jakt efter en fet-tv =P Hehe skönt att folk tycker det blev intressant än att börja klaga för mycket folk klagar bara för att dom inte har nått vettigare att komma med sånt är väldigt synd. Han hus tomten värkar som en skön lirare han ser nog trött ut för att det är en massa folk som e på han när han bara vill chilla och göra allt i hans takt. Jag ser riktigt fram emot staff hottel tiden så som ni berättar det värkar det as nice. Sen undrade jag om frugan kommer upp på jul e det okej om hon delar säng med mig i några dar räcker det om jag tar det med min rums kompis eller måste jag ta och fråga ledningen på staff om det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Tillbaka
Topp