Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 592148" data-attributes="member: 98886"><p>Shit kornkurrans på MW2 det kan bli illa har du en dosa eller två ta med dig dom så märker vi doserna med eltejp så man vet vems som e vems.</p><p>Är det ingen som ska bo på staff som skulle kunna slå mig på tekken6? </p><p>Det är det fetaste men om jag ska vara ärlig så kommer det nog bli mest shuan white snowboarding så jag kan apa efter tricken jag gör på spelet haha yeah right lol.</p><p>Men huvud regel med mitt ps3 är att den kommer ligga inlåst i min väska om jag inte är närvarande. </p><p>Jag klarar mig utan min soffa min balkong min hund tv kanske till och med min fästmö med en massa telefon samtal men utan mitt ps3 skulle jag i stort sätt balla över. Det är terapi för mig och tillåter mig försvinna in i värld där du inte hinner tänka på andra problem så om den skulle gå sönder eller försvinna skulle jag bli väldigt ledsen och just därför är den regeln väldigt viktigt.</p><p>Jag är en sån person som om nån e bra mot mig beter jag mig bättre tillbaks men om nån är svinig mot mig så är jag bara svinigare tillbaks. Jag behandlar som jag blir behandlad typ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 592148, member: 98886"] Shit kornkurrans på MW2 det kan bli illa har du en dosa eller två ta med dig dom så märker vi doserna med eltejp så man vet vems som e vems. Är det ingen som ska bo på staff som skulle kunna slå mig på tekken6? Det är det fetaste men om jag ska vara ärlig så kommer det nog bli mest shuan white snowboarding så jag kan apa efter tricken jag gör på spelet haha yeah right lol. Men huvud regel med mitt ps3 är att den kommer ligga inlåst i min väska om jag inte är närvarande. Jag klarar mig utan min soffa min balkong min hund tv kanske till och med min fästmö med en massa telefon samtal men utan mitt ps3 skulle jag i stort sätt balla över. Det är terapi för mig och tillåter mig försvinna in i värld där du inte hinner tänka på andra problem så om den skulle gå sönder eller försvinna skulle jag bli väldigt ledsen och just därför är den regeln väldigt viktigt. Jag är en sån person som om nån e bra mot mig beter jag mig bättre tillbaks men om nån är svinig mot mig så är jag bara svinigare tillbaks. Jag behandlar som jag blir behandlad typ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Tillbaka
Topp