Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 592524" data-attributes="member: 98886"><p>Bra nisse då tar jag in mitt ps3 till dig om jag inte hittar nån tv så får jag bidra med ps3 så får du bidra med tv men inget öl på golvet då kommer jag inte in öl e crapp, fyll golvet med tomatjuice vodka massa tabasko så bosätter jag mig där lol.</p><p>Sen så vet jag hur lätt det är att bli av med grejer eller hur lätt dom går sönder så om du inte har nån pappa som betalar allt för dig så måste man va rädd om det man har. Annas måste man köpa nytt själv och om man inte har nått jobb och inte är kriminell så blir det kraftiga problem om nått går sönder eller försvinner.</p><p>Fett att fler och fler som ska bo på staff hittar hit när kommer ni upp?</p><p>Jag håller med stoken alla borde sätta upp ett a4 om sig själva fast på sina dörrar istället så vet man vart det bor softisar och vart det bor grin ollar.</p><p>Men nått ni borde veta är att jag har adhd och jag försöker hålla koll på mitt damp men ibland kan jag bli fö rmycket säg till mig bara så försöker jag oftast lugna ner mig.</p><p>När vet man vilket rum man får och så vidare? Då kanske jag vet vem som blir min rummis dom nästa månaderna jag efterlyser honom så fort jag har mitt nummer nr.</p><p>Frugan frågar om det är garanterat att jag hamnar med en kille. Jag säger att det ska hon inte va så säker på bara för att retas men det hade varit bra och veta hur det ligger till. Om jag måste börja sova i pyjamas eller nått lol.</p><p></p><p>Vill ni veta mer om mig och min resa kan ni läsa min blogg och allt sånt på www.arearetrunt.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 592524, member: 98886"] Bra nisse då tar jag in mitt ps3 till dig om jag inte hittar nån tv så får jag bidra med ps3 så får du bidra med tv men inget öl på golvet då kommer jag inte in öl e crapp, fyll golvet med tomatjuice vodka massa tabasko så bosätter jag mig där lol. Sen så vet jag hur lätt det är att bli av med grejer eller hur lätt dom går sönder så om du inte har nån pappa som betalar allt för dig så måste man va rädd om det man har. Annas måste man köpa nytt själv och om man inte har nått jobb och inte är kriminell så blir det kraftiga problem om nått går sönder eller försvinner. Fett att fler och fler som ska bo på staff hittar hit när kommer ni upp? Jag håller med stoken alla borde sätta upp ett a4 om sig själva fast på sina dörrar istället så vet man vart det bor softisar och vart det bor grin ollar. Men nått ni borde veta är att jag har adhd och jag försöker hålla koll på mitt damp men ibland kan jag bli fö rmycket säg till mig bara så försöker jag oftast lugna ner mig. När vet man vilket rum man får och så vidare? Då kanske jag vet vem som blir min rummis dom nästa månaderna jag efterlyser honom så fort jag har mitt nummer nr. Frugan frågar om det är garanterat att jag hamnar med en kille. Jag säger att det ska hon inte va så säker på bara för att retas men det hade varit bra och veta hur det ligger till. Om jag måste börja sova i pyjamas eller nått lol. Vill ni veta mer om mig och min resa kan ni läsa min blogg och allt sånt på www.arearetrunt.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Tillbaka
Topp