Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 595629" data-attributes="member: 98886"><p>Det är en jävla bit jag tänkte gå dit i måndags och även idag för att skidbussarna har inte börjat gå än och det är det enda stället det finns en öppen lift som du får åka med upp på. Det är inget jag rekommenderar jag har haft sån sjuk tur. </p><p>Både i Måndags och idag när jag skulle till Duved fick jag lift av två olika otroligt vänliga själar så det har underlättat men ta en lokal buss det tar lite mer än 10 minuter hoppa av 3 och en halv minut efter kyrkogården så e det lungt.</p><p>Sen så e det sjukt dåligt märkt vart staff ligger så när du hoppat av bussen har du typ statiol framför dig. Passera det så du har det på höger sidan på din vänster sida har du nån frisörsalong gå lite till så ser du en sväng till vänster gå ner på den ser du ett stort rött hus med två våningar och en trappa som är på utsidan.</p><p>Välkommen till staff man.</p><p></p><p>Jag läste frågan fel trodde du menade åres tågstation sorry.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 595629, member: 98886"] Det är en jävla bit jag tänkte gå dit i måndags och även idag för att skidbussarna har inte börjat gå än och det är det enda stället det finns en öppen lift som du får åka med upp på. Det är inget jag rekommenderar jag har haft sån sjuk tur. Både i Måndags och idag när jag skulle till Duved fick jag lift av två olika otroligt vänliga själar så det har underlättat men ta en lokal buss det tar lite mer än 10 minuter hoppa av 3 och en halv minut efter kyrkogården så e det lungt. Sen så e det sjukt dåligt märkt vart staff ligger så när du hoppat av bussen har du typ statiol framför dig. Passera det så du har det på höger sidan på din vänster sida har du nån frisörsalong gå lite till så ser du en sväng till vänster gå ner på den ser du ett stort rött hus med två våningar och en trappa som är på utsidan. Välkommen till staff man. Jag läste frågan fel trodde du menade åres tågstation sorry. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Staff Hotell Duved/Åre
Tillbaka
Topp