Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Staff hotell eller Åre Continental Inn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="piek" data-source="post: 909340" data-attributes="member: 127181"><p>Ja närhet till backarna lockar ju minst sagt. Har dock hört att Staff ska vara ett av dom sunkigaste och stökigaste boendena? Inte för att jag har nått emot att det är fest lite då och då men är väl kanske skönt att sova en natt i veckan iaf :P Har inte hört nånting om continental fören igår.</p><p>Hur dåliga är köken på continental? Såg ut som det skulle vara ganska trångt...</p><p></p><p>Jag kommer också behöva vara i Undersåker några dagar i veckan så då är det skönt att bo lite närmare där också egentligen.</p><p></p><p>Ääh bara det är härligt folk så tror jag det blir en grym vinter vart man än bor! Varför ska man behöva vela så mycket?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="piek, post: 909340, member: 127181"] Ja närhet till backarna lockar ju minst sagt. Har dock hört att Staff ska vara ett av dom sunkigaste och stökigaste boendena? Inte för att jag har nått emot att det är fest lite då och då men är väl kanske skönt att sova en natt i veckan iaf :P Har inte hört nånting om continental fören igår. Hur dåliga är köken på continental? Såg ut som det skulle vara ganska trångt... Jag kommer också behöva vara i Undersåker några dagar i veckan så då är det skönt att bo lite närmare där också egentligen. Ääh bara det är härligt folk så tror jag det blir en grym vinter vart man än bor! Varför ska man behöva vela så mycket? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Staff hotell eller Åre Continental Inn
Tillbaka
Topp