Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Staff hotell eller Åre Continental Inn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GaJoL" data-source="post: 912518" data-attributes="member: 100332"><p>Contan är billigare i längden med både hyra och taxi ifall man varit ute i byn sent. På helgerna går det även att åka med länstrafiken på nätterna. Dom har ett mycket fräscht gym och bad-avdelning som kostar en tusing för hela säsongen. </p><p></p><p>Boendet är sunkigt som fan, vi hade möss i köket sista natten denna säsongen, kröp i väggarna och kom även in en musdjävel i polarens rum. Gick och klagade till VD'n och fick betala lite mindre i hyra. Tycker väldigt illa om stället och vissa av personalen(några är riktigt trevliga) då vi inte hade någon tvättmaskin på flera månader för den hade gått sönder, fastän vi klagade dagligen. Sophanteringen är värdelös även den.. Ligger skräp utanför överallt och hela stället är svinigt. Gamla byggbaracker tydligen som dom byggt om till ett hus.</p><p></p><p>Man kan dock göra i princip vad man vill utan att folk bryr sig, fest och svineri ingår garanterat om man skall bo på contan, och man kan ha mycket roligt. Ta aldrig ut dina aggressioner genom att slå i väggen bara, för då kör du handen rakt igenom.</p><p></p><p></p><p>Staff är vad jag upplever mycket mer organiserat och har en väldigt härlig stämning bland folket som bor där. Mindre svineri och lite mer fason. </p><p></p><p>Dock skall stället tydligen vara mögligt, en polare till mig fick astma när han bodde där och flyttade ut. Sen kostar det enligt mig jävligt mycket mer än vad det är värt (4500kr för singelrum eller ngt sådant).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GaJoL, post: 912518, member: 100332"] Contan är billigare i längden med både hyra och taxi ifall man varit ute i byn sent. På helgerna går det även att åka med länstrafiken på nätterna. Dom har ett mycket fräscht gym och bad-avdelning som kostar en tusing för hela säsongen. Boendet är sunkigt som fan, vi hade möss i köket sista natten denna säsongen, kröp i väggarna och kom även in en musdjävel i polarens rum. Gick och klagade till VD'n och fick betala lite mindre i hyra. Tycker väldigt illa om stället och vissa av personalen(några är riktigt trevliga) då vi inte hade någon tvättmaskin på flera månader för den hade gått sönder, fastän vi klagade dagligen. Sophanteringen är värdelös även den.. Ligger skräp utanför överallt och hela stället är svinigt. Gamla byggbaracker tydligen som dom byggt om till ett hus. Man kan dock göra i princip vad man vill utan att folk bryr sig, fest och svineri ingår garanterat om man skall bo på contan, och man kan ha mycket roligt. Ta aldrig ut dina aggressioner genom att slå i väggen bara, för då kör du handen rakt igenom. Staff är vad jag upplever mycket mer organiserat och har en väldigt härlig stämning bland folket som bor där. Mindre svineri och lite mer fason. Dock skall stället tydligen vara mögligt, en polare till mig fick astma när han bodde där och flyttade ut. Sen kostar det enligt mig jävligt mycket mer än vad det är värt (4500kr för singelrum eller ngt sådant). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Staff hotell eller Åre Continental Inn
Tillbaka
Topp