Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Stålkant.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cofffe" data-source="post: 835952" data-attributes="member: 117593"><p>själv åker jag snowboard men mina kanter håller rätt bra har kört med min bräda i ett år o kanterna finns kvar, Men hur kan era kanter va så körda efter några månader? </p><p></p><p>Nu har jag köpt en ny bräda den heter nitro swindle och den har dubbelt så mkt stålkanter kanske dom skulle göra så med skidor också?</p><p></p><p>kör med begagnade skidor iaf inte så dyra om du är tvungen o köpa nya varje år. måste man ens ha stålkanter om man kör rails? man slipper ju massa hugg o sånt fast du kanske kör park osv..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cofffe, post: 835952, member: 117593"] själv åker jag snowboard men mina kanter håller rätt bra har kört med min bräda i ett år o kanterna finns kvar, Men hur kan era kanter va så körda efter några månader? Nu har jag köpt en ny bräda den heter nitro swindle och den har dubbelt så mkt stålkanter kanske dom skulle göra så med skidor också? kör med begagnade skidor iaf inte så dyra om du är tvungen o köpa nya varje år. måste man ens ha stålkanter om man kör rails? man slipper ju massa hugg o sånt fast du kanske kör park osv.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Stålkant.
Tillbaka
Topp