Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stålkantade ord
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5930" data-attributes="member: 10565"><p>"glidmedlet spelar ingen roll det är njutningen som man är ute efter" </p><p>(Min tolkning: kommentar överflödig?)</p><p></p><p>"Vi skulle åstadkomma många flera ting om vi inte betraktade dem som omöjliga"</p><p>(Min tolkning: Gå stort störren än du tror att du klarar av)</p><p></p><p>"När förändringens vind blåser bygger en del vindskydd medan andra bygger väderkvarnar" </p><p>(Min tolkning: appropå timglasskidor)</p><p></p><p>"Tala inte så att du glömmer att lyssna" </p><p>(Min tolkning: 08:or på afterski)</p><p></p><p>"Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det ta mig fan aldrig varit"</p><p>(Min tolkning: snön i gränsen)</p><p></p><p>"Att våga, är att förlora fotfästet ett litet tag"</p><p>(Min tolkning: OK jag gör väl en mistyflipp då!)</p><p></p><p>"Att inte våga, är att förlora sig själv."</p><p>- Kirkegaard –</p><p>(Min tolkning: Va fan måste man prova en trippel dumdjävla heli bara för att vara nöjd med sig själv?)</p><p></p><p></p><p>citat är kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5930, member: 10565"] "glidmedlet spelar ingen roll det är njutningen som man är ute efter" (Min tolkning: kommentar överflödig?) "Vi skulle åstadkomma många flera ting om vi inte betraktade dem som omöjliga" (Min tolkning: Gå stort störren än du tror att du klarar av) "När förändringens vind blåser bygger en del vindskydd medan andra bygger väderkvarnar" (Min tolkning: appropå timglasskidor) "Tala inte så att du glömmer att lyssna" (Min tolkning: 08:or på afterski) "Förr var det nu fast jävligare var det desto värre, men så här jävla sämre har det ta mig fan aldrig varit" (Min tolkning: snön i gränsen) "Att våga, är att förlora fotfästet ett litet tag" (Min tolkning: OK jag gör väl en mistyflipp då!) "Att inte våga, är att förlora sig själv." - Kirkegaard – (Min tolkning: Va fan måste man prova en trippel dumdjävla heli bara för att vara nöjd med sig själv?) citat är kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Stålkantade ord
Tillbaka
Topp