Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
stålkantsproblem.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="streith" data-source="post: 1007322" data-attributes="member: 74829"><p>Intressant tråd här pöjkar!</p><p>Angående låg budjet så har jag upplevt det här på både burton o forum tidigare så är det bara.</p><p>Tror att påfrestningen av belaget är så mycket större på brädåkning än tex skidor på grund av sättet man bromsar och åker.</p><p>Jag upplever att man känner kanten när man kör på boxar och även i pisten när du sen stääler brädan så rycker de i den.</p><p></p><p>funderar på att gå över till goliath brädan o hoppas det belaget är bättre/hårdare.</p><p>Föredrar freestyle modellerna mer nu förtiden då jag gillar att åka allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="streith, post: 1007322, member: 74829"] Intressant tråd här pöjkar! Angående låg budjet så har jag upplevt det här på både burton o forum tidigare så är det bara. Tror att påfrestningen av belaget är så mycket större på brädåkning än tex skidor på grund av sättet man bromsar och åker. Jag upplever att man känner kanten när man kör på boxar och även i pisten när du sen stääler brädan så rycker de i den. funderar på att gå över till goliath brädan o hoppas det belaget är bättre/hårdare. Föredrar freestyle modellerna mer nu förtiden då jag gillar att åka allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
stålkantsproblem.
Tillbaka
Topp